Zarządzanie cenami w przedsiębiorstwie działającym na oligopolistycznym rynku produktów homogenicznych
Abstract
W artykule pokazano ogólne prawidłowości w zakresie kształtowania cen na rynku konkurencji doskonałej, monopolu czystego oraz oligopolu homogenicznego wykorzystując analizę graficzną. Wskazano również możliwości zarządzania cenami w oligopolu działającym na rynku międzynarodowym na podstawie przybliżonego rozwiązania optymalnego dla branży.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Sobiechowska-Ziegert A.: Zarządzanie cenami w przedsiębiorstwie działającym na oligopolistycznym rynku produktów homogenicznych // . -., (2005),
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 91 times