Abstract
W artykule przedstawiono zagadnienie praktycznego zastosowania dławika składowej zerowej w układzie napędowym z falownikiem napięcia i silnikiem indukcyjnym. Zaprezentowano model silnika dla składowej zerowej i wyjaśniono cel zastosowania dławika składowej zerowej. Zaprezentowano wyniki badań zrealizowane u układzie napędowym z silnikiem indukcyjnym 1.5 kW, w którym zastosowano dławik ograniczający prąd upływnościowy maszyny. Uzyskane wyniki symulacyjne i doświadczalne uzasadniono na podstawie parametrów schematu zastępczego silnika.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Guziński J.: Zastosowanie dławika składowej zerowej w falownikowym napędzie silnika indukcyjnego// Napędy i Sterowanie.. -., nr. nr 3 (2011), s.42-48
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 76 times