Abstract
W artykule scharakteryzowano skalę SIMALTO podając jej istotę, konstrukcję i zastosowania. W odniesieniu do wybranych cech pracy dziekanatu zbudowano tę skalę i przy jej użyciu przeprowadzono ankietę wśród studentów. Pozwoliło to na zademonstrowanie następujących kwestii: konstrukcji skali, sposobu analizy danych i przedstawiania wyników, wyciągania praktycznych wniosków. W zaończeniu wskazano pewne zalety i ograniczenia tej skali.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 34 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Marketing i Zarządzanie
pages 43 - 52,
ISSN: 2450-775X - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. nr 659 (2011), s.43-52
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 169 times