Znaczenie modelu biznesu w procesie zarządzania produktem na etapie jego rozwoju - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Znaczenie modelu biznesu w procesie zarządzania produktem na etapie jego rozwoju

Abstract

W artykule przedstawiono perspektywy zarządzania produktem na etapie jego rozwoju w kontekście kształtowania komponentów modelu biznesu. Celem artykułu jest dokonanie krytycznej analizy możliwości zarządzania produktem na etapie jego rozwoju przy wykorzystaniu technologii informatycznych poprzez rozwój relacji biznesowych.

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 13 times
Publication version
Accepted or Published Version
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.17814/mechanik.2016.7.203
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Mechanik pages 850 - 851,
ISSN: 0025-6552
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Tubielewicz K., Grębosz M.: Znaczenie modelu biznesu w procesie zarządzania produktem na etapie jego rozwoju// Mechanik. -., nr. 7 (2016), s.850-851
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.17814/mechanik.2016.7.203
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 126 times

Recommended for you

Meta Tags