Abstract
W artykule przedstawiono perspektywy zarządzania produktem na etapie jego rozwoju w kontekście kształtowania komponentów modelu biznesu. Celem artykułu jest dokonanie krytycznej analizy możliwości zarządzania produktem na etapie jego rozwoju przy wykorzystaniu technologii informatycznych poprzez rozwój relacji biznesowych.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 13 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.17814/mechanik.2016.7.203
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Mechanik
pages 850 - 851,
ISSN: 0025-6552 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Tubielewicz K., Grębosz M.: Znaczenie modelu biznesu w procesie zarządzania produktem na etapie jego rozwoju// Mechanik. -., nr. 7 (2016), s.850-851
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.17814/mechanik.2016.7.203
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 126 times