Koncepcja marketingu doświadczeń - przykłady praktycznego zastosowania, W, przedmiot humanistyczno-społeczny (wybieralny), semestr zimowy 22/23 - e-learning course - Bridge of Knowledge

Search

Koncepcja marketingu doświadczeń - przykłady praktycznego zastosowania, W, przedmiot humanistyczno-społeczny (wybieralny), semestr zimowy 22/23

Celem przedmiotu jest zaznajomienie studentów z koncepcją marketingu doświadczeń, będącego coraz częściej obligatoryjną podstawą innowacyjnych strategii marketingowych przedsiębiorstw oraz ukazanie praktycznego zastosowania niniejszej idei (zarządzanie doświadczeniami, strategiczne moduły doświadczeń, mapowanie podróży klienta i pracownika firmy). 

Teacher

Details

WWW:
https://enauczanie.pg.edu.pl/moodle/course/view.php?id=25760 open in new tab
Start date:
02-10-2022
Access type:
By teacher
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 69 times