System ocen szkolnych jest sposobem kontrolowania zachowania uczniów, nie mierzy wiedzy i umiejętności, nie pełni roli komunikatora i nie motywuje do uczenia się. Motywuje za to do obierania strategii uniknięcia kary, co często oznacza poszukiwanie drogi do oszukania systemu lub uczenia się wyłącznie dla pozyskania oceny (3Z). Stres związany z koniecznością funkcjonowania w ciągłym poczuciu zagrożenia skutkuje problemami z zapamiętywaniem, awersją do szkoły, nauczycieli i uczenia się oraz problemami ze zdrowiem.
Prowadząca: dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG
31 stycznia 2022 r., godz. 18.00, MSTeams (dołącz do spotkania).
Details
- Start date:
- 31-01-2022 18:00
- Ends date:
- 31-01-2022 19:30
- Category:
- Edukacja
- Homepage:
- https://bit.ly/3qCB59h open in new tab
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 28 times