System ocen szkolnych jest sposobem kontrolowania zachowania uczniów, nie mierzy wiedzy i umiejętności, nie pełni roli komunikatora i nie motywuje do uczenia się. Motywuje za to do obierania strategii uniknięcia kary, co często oznacza poszukiwanie drogi do oszukania systemu lub uczenia się wyłącznie dla pozyskania oceny (3Z). Stres związany z koniecznością funkcjonowania w ciągłym poczuciu zagrożenia skutkuje problemami z zapamiętywaniem, awersją do szkoły, nauczycieli i uczenia się oraz problemami ze zdrowiem.
Prowadząca: dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG
31 stycznia 2022 r., godz. 18.00, MSTeams (dołącz do spotkania).
Informacje szczegółowe
- Data rozpoczęcia:
- 31-01-2022 18:00
- Data zakończenia:
- 31-01-2022 19:30
- Kategoria:
- Edukacja
- Strona domowa:
- https://bit.ly/3qCB59h otwiera się w nowej karcie
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 28 razy