Doskonalenie logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Doskonalenie logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym

Abstract

W literaturze zagadnienia związane z modelami doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw, modelami zarządzania relacjami, modelami doskonałości EFQM oraz obszarami logistycznymi funkcjonują rozłącznie. Opracowany model w postaci MAPY RELACJI pozwala na pokazanie jak wyglądają korelacje między obszarami logistycznymi, obszarami działalności w odniesieniu do modeli doskonałości EFQM, modelami doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw i modelami zarządzania relacjami, jak w rzeczywistości wyglądałoby doskonalenie w danym obszarze, jak również, jakie problemy mogą wystąpić na miejscach styku między poszczególnymi składowymi tej mapy. Model jest narzędziem diagnostycznym i badawczym. Pozwala na ocenę bieżącego poziomu zaawansowania doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw i zarządzania relacjami w tym łańcuchu oraz wskazanie dla zespołu przeprowadzającego proces doskonalenia zakres działań niezbędnych, aby uzyskać pożądany poziom zaawansowania, zarówno doskonałości zarządzania, jak i zarządzania relacjami w łańcuchu dostaw. Zaprezentowany model może być bardzo pomocnym narzędziem, które wypełnia lukę aplikacyjną w zakresie doskonalenia logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym, gdyż stanowi on wytyczne uzyskania skutecznego i efektywnego funkcjonowania łańcucha dostaw na drodze budowania odpowiednich powiązań między ogniwami tego łańcucha.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 0 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Copyright (Author(s))

Keywords

Details

Category:
Thesis, nostrification
Type:
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Language:
Polish
Publication year:
2023
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 1 times

Recommended for you

Meta Tags