Doskonalenie logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Doskonalenie logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym

Abstract

W literaturze zagadnienia związane z modelami doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw, modelami zarządzania relacjami, modelami doskonałości EFQM oraz obszarami logistycznymi funkcjonują rozłącznie. Opracowany model w postaci MAPY RELACJI pozwala na pokazanie jak wyglądają korelacje między obszarami logistycznymi, obszarami działalności w odniesieniu do modeli doskonałości EFQM, modelami doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw i modelami zarządzania relacjami, jak w rzeczywistości wyglądałoby doskonalenie w danym obszarze, jak również, jakie problemy mogą wystąpić na miejscach styku między poszczególnymi składowymi tej mapy. Model jest narzędziem diagnostycznym i badawczym. Pozwala na ocenę bieżącego poziomu zaawansowania doskonałości zarządzania łańcuchem dostaw i zarządzania relacjami w tym łańcuchu oraz wskazanie dla zespołu przeprowadzającego proces doskonalenia zakres działań niezbędnych, aby uzyskać pożądany poziom zaawansowania, zarówno doskonałości zarządzania, jak i zarządzania relacjami w łańcuchu dostaw. Zaprezentowany model może być bardzo pomocnym narzędziem, które wypełnia lukę aplikacyjną w zakresie doskonalenia logistycznego łańcucha dostaw w usługach w ujęciu relacyjnym, gdyż stanowi on wytyczne uzyskania skutecznego i efektywnego funkcjonowania łańcucha dostaw na drodze budowania odpowiednich powiązań między ogniwami tego łańcucha.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 120 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Copyright (Author(s))

Keywords

Details

Category:
Thesis, nostrification
Type:
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Language:
Polish
Publication year:
2023
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 63 times

Recommended for you

Meta Tags