Abstract
Przedstawiono metodę aktywnego sterowania ruchem pojazdów komunikacji miejskiej dla zwiększenia wykorzystania energii hamowania zwracanej do sieci. Przedstawiono wyniki badań eksperymentalnych w metrze i komunikacji tramwajowej oraz analizy teoretycznej z wykorzystaniem komputerowych metod modelowania i symulacji.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Czucha J., Karwowski K., Mizan M., Pazdro P.: Efektywność odzysku energii hamowania elektrodynamicznego w komunikacji miejskiej.// . -., (2004), s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 90 times
Recommended for you
Próbna eksploatacja zasobnika superkondensatorowego w gdyńskiej sieci trolejbusowej
- M. Bartłomiejczyk,
- M. Połom,
- K. Staroński
2013