Możliwości zmniejszenia mocy potrzebnej do napędu pompy cieczy chłodzącej silnika samochodowego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Możliwości zmniejszenia mocy potrzebnej do napędu pompy cieczy chłodzącej silnika samochodowego

Abstract

W artykule opisano wybrane problemy napędu pompy cieczy chłodzącej silnika samochodowego. W tradycyjnych układach chłodzenia wydajność pompy jest zbyt duża przy wysokich prędkościach obrotowych silnika. Mierząc temperaturę tulei cylindrowych autor proponuje obniżenie wydajności pompy dla zmniejszenia mocy potrzebnej do jej napędu.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 36 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Journal of KONES no. 15, pages 239 - 244,
ISSN: 1231-4005
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Kneba Z.: Możliwości zmniejszenia mocy potrzebnej do napędu pompy cieczy chłodzącej silnika samochodowego// Journal of KONES. -Vol. 15., iss. nr 3 (2008), s.239-244
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 106 times

Recommended for you

Meta Tags