Zwiększanie koncentracji studentów na zajęciach tradycyjnych przy pomocy narzędzi internetowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zwiększanie koncentracji studentów na zajęciach tradycyjnych przy pomocy narzędzi internetowych

Abstract

Jak pokazują badania, współcześni studenci szybko tracą koncentrację i nie są w stanie skupić się przez dłuższy czas na zajęciach o charakterze instruktywistycznym. Skutkiem tego, tradycyjny sposób przekazywania wiedzy w czasie długich wykładów może stać się nieefektywny, nawet wtedy, gdy towarzyszy mu stymulacja wizualna. Żeby zwiększyć koncentrację uczących się, edukatorzy eksperymentują, łącząc tradycyjne i elearningowe środowisko nauczania i uczenia się. Wykorzystanie łatwych w użyciu, prostych narzędzi Web 2.0 do wspomagania zajęć może przyczynić się do znacznego zwiększenia koncentracji uczących się, a więc do efektywniejszego przyswojenia przez nich wiedzy przekazywanej im w sali wykładowej. Skuteczność wprowadzenia do zajęć tradycyjnych narzędzi zwiększających ich interaktywność zostanie wsparta opiniami studentów Politechniki Gdańskiej.

Cite as

export:

Loading...

Full text

download paper
downloaded 83 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej pages 67 - 72,
ISSN: 1425-5766
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Mokwa-Tarnowska I.: Zwiększanie koncentracji studentów na zajęciach tradycyjnych przy pomocy narzędzi internetowych// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., iss. 48 (2016), s.67-72
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 157 times

Recommended for you

Meta Tags