Katarzyna Kapturska
Employment
Business contact
- Location
- Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk
- Phone
- +48 58 348 62 62
- biznes@pg.edu.pl
Contact
- katkaptu@student.pg.edu.pl
Publication showcase
-
Sklepy typu pop-up – od Guerilla Stores marki Comme de Garcons przez unikalne doświadczenie zakupowe Bikini Berlin do ... ?
Obiekty, sklepy typu pop- up pojawiały się w miastach ponad dziesięć lat temu. Otwierane są na krótki okres czasu w celu promocji marki i nawiązania bezp o- średniego kontaktu z odbiorcą. Pop -up’y różnią się od tradycyjnych, stacjona r- nych sklepów rodzajem prowadzonej w nich działalności, mającym na celu przede wszystkim promocję marki. Pierwsze tymczasowe obiekty, tzw. Guerilla stores , stworzone zostały w 2004 roku...
-
Strefy ograniczonego ruchu jako recepta na problemy śródmiejskich ulic handlowych współczesnych miast?: Śródmieście Gdyni – ulica Starowiejska
Ulice handlowe pełnią istotne funkcje w śródmieściach miast: transportowe, wizerunkowe, są przestrzeniami publicznymi. Współczesne strategie rozwoju miast podkreślają kluczową rolę śródmieść w procesie ich odradzania. Uwzględnienie zwiększonego udziału pieszych i rowerzystów w ruchu może stać się impulsem dla rewitalizacji śródmiejskich ulic. Przy wzrastającej liczbie centrów i galerii handlowych wymagają one szczególnej uwagi,...
seen 317 times