Krzysztof Nowicki - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 183

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2009
  • 40GbE und 100GbE als neue Generation des Ethernets
    Publication

    - Year 2009

    Die Erörterung der Hauptaspekte bei den neusten Entwicklungen des Ethernets bildet den Kern dieser Arbeit. Zuerst wird auf Anforderungen (teilweise bei Beibehaltung alter Eigenschaften, z.B. Vollduplex, Rahmenformat, BER=10-12, u.a.), für die neuen Versionen des Ethernets eingegangen. Dann folgt die Darstellung der Konzepte und der Lösungsmöglichkeiten innerhalb der physikalischen Schicht. Dem Thema "Verkabelung" (Kupfer, LWL,...

  • A novel architecture for e-learning knowledge assessment systems
    Publication

    In this paper we propose a novel e-learning system, dedicated strictly to knowledge assessment tasks. In its functioning it utilizes web-based technologies, but its design differs radically from currently popular e-learning solutions which rely mostly on thin-client architecture. Our research proved that such architecture, while well suited for didactic content distribution systems is ill-suited for knowledge assessment products....

    Full text to download in external service

  • Analiza możliwości poprawy wydajności oprogramowania systemów sieciowych

    Zaprezentowano dwie metody poprawy wydajności aplikacji sieciowych: zmiana priorytetu aplikacji poprzez przeniesienie jej do przestrzeni kernela oraz wykorzystanie wielordzeniowej natury nowych procesorów. Wskazano, że zmiana priorytetu aplikacji poprzez przeniesienie jej do przestrzeni kernela wiąże się z ryzykiem utraty stabilności jądra systemu. Wykorzystanie tej metody związane jest również z niebagatelnym nakładem inżynierskim...

Year 2011
  • A Highly Scalable, Modular Architecture for Computer Aided Assessment e-Learning Systems
    Publication

    In this chapter, the authors propose a novel e-learning system, dedicated strictly to knowledge assessment tasks. In its functioning it utilizes web-based technologies, but its design differs radically from currently popular e-learning solutions which rely mostly on thin-client architecture. The authors' research proved that such architecture, while well suited for didactic content distribution systems is ill-suited for knowledge...

Year 2008
Year 2007
  • A novel architecture for e-learning knowledge assessment systems
    Publication

    In this paper we propose a novel e-learning system, dedicated strictly to knowledge assessment tasks. In its functioning it utilizes web-based technologies, but its design differs radically from currently popular e-learning solutions which rely mostly on thin-client architecture. Our research proved that such architecture, while well suited for didactic content distribution systems is ill-suited for knowledge assessment products....

  • Autorskie systemy zdalnego nauczania
    Publication

    W rozdziale uzasadniono celowosć realizacji autorskich systemów zdalnego nauczania. Oceniono możliwosci ich realizacji przy pomocy ogólnodostępnych, nowoczesnych narzędzi informatycznych, w szczególnosci przedstawiono wymagane umiejętnosci autora takiego systemu. Przedstawiono zrealizowany na Politechnice Gdańskiej autorski system zdalnego nauczania dedykowany dla studentów specjalnosci teleinformatycznych oraz dokonano jego porównania...

Year 2012
Year 2010
Year 2005
Year 2004
Year 2018
  • Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
    Publication

    Obserwując tempo rozwoju technologii sieciowych oraz usług i aplikacji stajemy przed ogromnym dylematem jak wykorzystać istniejące możliwości by modernizować wybrane usługi i aplikacje zgodnie z ciągle zmieniającymi się potrzebami użytkowników. Bardzo często sygnalizowane nowe technologie czy aplikacje mają jednak czysto charakter biznesowy podporządkowany prawom marketingu i nie wnoszą wielu istotnych zmian. Dlatego jest ważne...

    Full text to download in external service

Year 2017
Year 2006
  • Bewertung der qualität von online lernmodulen = Próba oceny jakości e-Lerningowych modułów online
    Publication

    - Year 2006

    W pracy dokonano klasyfikacji rozwiązań modułów (systemów) e-Learning wg. sposobu ich tworzenia (tj. systemy autorskie, komercyjne, otwarte, zamknięte, standardowe, niestandardowe), funkcjonalności, interaktywności, obciążania sieci. Przedstawiono również wybrane kryteria (tj. merytoryczne, dydaktyczne i multimedialne) oceny jakości modułów dostępnych online pod kątem ich wykorzystywania w systemach zdalnego nauczania. Na zakończenie...

seen 5418 times