Laboratorium Customer Experience - Laboratory - Bridge of Knowledge

Search

Laboratorium Customer Experience

Research topics / Laboratory research field

  • (valid from 01-10-2019) Zakres prowadzonych badań: Przygotowanie badań Przeprowadzenie badań Testowanie Analiza wyników Usługi dodatkowe: przygotowanie analizy biznesowej procesów u klienta i ich optymalizacja prototypowanie interaktywnych makiet webowych budowanie modelu lojalności klienta w oparciu o wyniki z badań użyteczności dobór odpowiedniej grupy badawczej (pozyskanie osób do badań) Oferta Laboratorium skierowana do: firm, które chcą poprawić jakość i ergonomię oferowanego oprogramowania, strony internetowej, platformy klienta firm, które w centrum uwagi stawiają użytkownika i jego potrzeby firm, które chcą osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku firm, które ukierunkowane są na rozwiązania „szyte na miarę” firm m.in. z branży informatycznej, finansowej, ubezpieczeniowej, medycznej

NCN discipline

  • HS4 Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Details

Contact:
mgr inż. Kamil Brodnicki
Maintainer:
mgr inż. Kamil Brodnicki
Verified by:
No verification

seen 3937 times