Laboratorium Customer Experience - Laboratorium - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Laboratorium Customer Experience

Tematyka badawcza / profil działalności laboratorium

  • (obowiązuje od dnia 01-10-2019) Zakres prowadzonych badań: Przygotowanie badań Przeprowadzenie badań Testowanie Analiza wyników Usługi dodatkowe: przygotowanie analizy biznesowej procesów u klienta i ich optymalizacja prototypowanie interaktywnych makiet webowych budowanie modelu lojalności klienta w oparciu o wyniki z badań użyteczności dobór odpowiedniej grupy badawczej (pozyskanie osób do badań) Oferta Laboratorium skierowana do: firm, które chcą poprawić jakość i ergonomię oferowanego oprogramowania, strony internetowej, platformy klienta firm, które w centrum uwagi stawiają użytkownika i jego potrzeby firm, które chcą osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku firm, które ukierunkowane są na rozwiązania „szyte na miarę” firm m.in. z branży informatycznej, finansowej, ubezpieczeniowej, medycznej

Dyscyplina NCN

  • HS4 Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Informacje szczegółowe

Kontakt:
mgr inż. Kamil Brodnicki
Opiekun:
mgr inż. Kamil Brodnicki
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 3937 razy