ISSN:
eISSN:
Publisher:
Disciplines
(Field of Science):
- architecture and urban planning (Engineering and Technology)
- economics and finance (Social studies)
- social communication and media studies (Social studies)
- management and quality studies (Social studies)
- educational sciences (Social studies)
- international relations (Social studies)
(Field of Science)
Ministry points: Help
Year | Points | List |
---|---|---|
Year 2024 | 40 | Ministry scored journals list 2024 |
Year | Points | List |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministry scored journals list 2024 |
2023 | 140 | Ministry Scored Journals List |
2022 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2021 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2020 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2019 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2018 | 15 | B |
2017 | 15 | B |
2016 | 15 | B |
2015 | 15 | B |
2014 | 9 | B |
2013 | 9 | B |
2012 | 8 | B |
2011 | 8 | B |
2010 | 6 | B |
Model:
Impact Factor:
Publishing policy:
- License
- open in new tab
- Information on publishing policy
- http://www.e-mentor.edu.pl/strona/3/dla_autorow open in new tab
- Information on the conditions of self-archiving
- http://www.e-mentor.edu.pl/strona/3/dla_autorow open in new tab
- Is self-archiving allowed by the journal?
- Yes - with restrictions
- Information on research data policy
- n/a
- Months of embargo
- no embargo
- Additional information
- Must link to journal homepage with DOI.
Papers published in journal
Filters
total: 58
Catalog Journals
Year 2010
-
Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości akademickiej w Polsce
Publication -
Wykorzystanie platformy Moodle na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - studium przypadku
PublicationW opracowaniu opisano wykorzystanie platformy Moodle do wsparcia procesu dydaktycznego na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej (WZiE PG). Platforma jest tam obecnie stosowana do wspierania zajęć prowadzonych w trybie tradycyjnym. W opracowaniu przedstawiono historię wdrożenia platformy Moodle na Wydziale, a także zaprezentowano wyniki badań dotyczących oceny jej wykorzystania przez studentów i ich opinii na temat...
-
Wyniki w nauce a postrzeganie i praktykowanie dzielenia się wiedzą wśród uczniów i studentów
PublicationDzielenie się wiedzą i jej rozpowszechnianie to kluczowe procesy decydujące o przewadze konkurencyjnej organizacji, a posiadanie wiedzy nie gwarantuje sprawnej realizacji wspomnianych procesów. Dlaczego wobec tego pracownicy tak niechętnie wymieniają się tą wartością niematerialną, której przecież im nie ubywa? Czy są oceniani za posiadanie wiedzy, czy również za dzielenie się nią? Czy pracownicy, którzy wcześniej, w trakcie nauki,...
Year 2009
-
Jaka władza rektora uczelni publicznej?
PublicationJak rektorzy polskich publicznych uczelni technicznych postrzegają swoją władzę? Czy należałoby ją wzmocnić ustawowo? Czy tradycyjne przywiązanie do kolegialności w podejmowaniu decyzji nie utrudnia zarządzania w warunkach szybkich zmian w otoczeniu systemowym uczelni? Czy zasadne jest podjęcie dyskusji nad doskonaleniem modelu zarządzania uczelniami publicznymi? To pytania, na które stara się odpowiedzieć autor opracowania, opierając...
-
Social responsibility of universities - the example of AGH University of Science and Technology
PublicationThe key question here is how to achieve a symbiotic relationship between the university and its environment. The evolution of the Polish higher education system since 1990 shows how the mutual relations between the university and its surroundings may change over time. The conclusions published in the OECD report on higher education are juxtaposed with the description of the status quo of the Polish universities and compared with...
-
Studia podyplomowe w świetle zaleceń Europejskich Ram Kwalifikacji
PublicationW opracowaniu zaprezentowano uwarunkowania prowadzenia studiów podyplomowych, wynikające z prognoz demograficznych, jak również z zaleceń określonych w Europejskich Ramach Kwalifikacji. Ilustracją możliwych kierunków działań jest przykład studiów podyplomowych prowadzonych na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
-
Uniwersytet społecznie odpowiedzialny - przykład AGH
PublicationW niniejszym opracowaniu przedstawiono zmiany we wzajemnych relacjach pomiędzy uczelnią a otoczeniem na tle ewolucji szkolnictwa wyższego w Polsce od 1990 roku. Zaprezentowano również wnioski z raportu OECD o szkolnictwie wyższym, które zilustrowano, porównując status quo polskich uczelni z modelem uniwersytetu przedsiębiorczego. Starano się wykazać, że uczelnia społecznie odpowiedzialna jest organizacją służącą otoczeniu i jako...
Year 2003
-
Centrum Edukacji Niestacjonarnej Politechniki Gdańskiej - projekty PHARE oraz Leonardo da Vinci
PublicationPrzedstawiono historię projektów Phare Multi-country Programme for Distance Education, w ramach którego utworzono CEN PG (Centrum Edukacji Niestacjonarnej Politechniki Gdańskiej) i zrealizowano projekty wspomagające opracowanie materiałów edukacyjnych przystosowanych do kształcenia na odległość. Ponadto omówiono projekty Leonardo da Vinci ze szczególnym uwzględnieniem dostępnych produktów w chwili obecnej. Na zakończenie przedstawiono...
seen 2284 times