Abstract
W tej pracy przedstawiono wyniki prac ogniw paliwowych na bazie elektrolitu z tlenku cyrkonu stabilizowanego itrem o grubości 1-2um wytworzonego na podłożu cermetu z tlenku niklu i tlenku cyrkonu stabilizowanego itrem. LSCF był wykorzystany jako katoda. Ogniwo paliwowe było testowane w konfiguracji jednokomorowej w mieszaninie powietrza i metanu. Uzyskano napięcie o wartości 0.8V, zaś moc wynosiła 0.12W/cm2. Zbdadano wpływ przepływu paliwa na wydajność ogniwa paliwowego. Wysnuto wniosek, że geometria ogniwa ma duży wpływ na jego działanie.
Authors (5)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Language:
- English
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Suzuki T., Jasiński P., Petrovsky V., Anderson H., Dogan F.: Anode supported single chamber solid oxide fuel cell in CH4-Air Mixture.// . -., (2004), s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 162 times
Recommended for you
Single chamber solid oxide fuel cell - investigation of cathodes
- P. Jasiński,
- T. Suzuki,
- X. D. Zhou
- + 2 authors
2004
Low-temperature processing of thin-film electrolyte for electrochemical devices.
- V. Petrovsky,
- T. Suzuki,
- P. Jasiński
- + 2 authors
2004