Abstract
W niniejszym opracowaniu zaprezentowno kluczowe aspekty antycypacji kryzysu w obszarze zarządzania operacyjnego. autorzy scharakeryzowali zarządzanie antykryzysowe wraz z jego głównymi fazami w odniesieniu do kilku modeli zarządzania antykryzysowego. Jedna z tych faz jest faza antycypacji, która jest niezwykle istotna z punktu widzenia obszaru zarządzania operacyjnego zarówno w sektorze produkcyjnym jak i usługowym. W niniejszej publikacji zaprezentowano równiez badania empiryczne związane z antycypacja kryzysu w odniesieniu do elementów składowych obszaru wejścia do systemu operacyjnego
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 206 - 214,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Starosta A.: Antycypacja kryzysu w elementach wejścia do systemu operacyjnego przedsiebiorstw// MARKETING I RYNEK. -., nr. 5 (2015), s.206-214
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 141 times