Abstract
W nieniejszym opracowaniu autorzy podjęli próbę identyfikacji kluczowych determinant jakości usłuigi edukacyjnej z punktu widzenia klasycznego modelu zarządzania operacyjnego. Wyróżniono determinanty obszaru wejścia, działań operacyjnych, jak i wyjścia, ułatwiające dalsze badania w kierunku bardziej szczególowej oceny jakości usługi edukacyjnej. W trakcie analizy zwrócono uwagę na obszar zasobów ludzkich, w tym przede wszystkim na determinanty określające pracowników akademickich na oczekiwania studentów wobec usługi edukacyjnej, na programy studiów, infrastrukturę i środki finansowe, jak również na działania operacyjne związane z procesem dostarczania usługi oraz na jej efekty.
Authors (3)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
pages 271 - 280,
ISSN: 1899-3192 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Wiśniewska M., Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G.: Detrminanty jakości usług edukacyjnych// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 354 (2014), s.271-280
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 85 times