Abstract
W niniejszym rozdziale zaprezentowano kluczowe determinanty jakości promocji usług turystycznych w przypadku wykorzystania stoisk wystawienniczych. Wnioski zostały wyprowadzone na podstawie badania praeprowadzonego w grupie 93 wystawców związanych z branża turystyczną.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym strony 201 - 210
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Dąbek M.: Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych// W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym/ ed. Lis A., Zieliński G., Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.201-210
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 85 times