Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta

Abstract

W niniejszym rozdziale aurorzy zaprezentowali specyficzny charakter usług typu SPA&Wellness wraz z głównymi formami usług oferowanych w wybranych placówkach. Na podstawie badań zaprezentowano główne determinanty wpływające na percepcję jakości tego typu usług z perspektywy klienta.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych strony 69 - 84
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Zieliński G., Bartsch P.: Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta// Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych/ ed. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.69-84
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 119 times

Recommended for you

Meta Tags