Abstract
W niniejszym rozdziale aurorzy zaprezentowali specyficzny charakter usług typu SPA&Wellness wraz z głównymi formami usług oferowanych w wybranych placówkach. Na podstawie badań zaprezentowano główne determinanty wpływające na percepcję jakości tego typu usług z perspektywy klienta.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych strony 69 - 84
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Bartsch P.: Percepcja jakości usług SPA&Wellness zperspektywy klienta// Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych/ ed. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.69-84
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 119 times