Abstract
Artykuł omawia proponowaną metodykę badań użyteczności usług on-line z udziałem użytkowników oraz jej zastosowanie. Proponowana metodyka jest ukierunkowana przede wszystkim na analizę wpływu pozainformatycznych (głownie ekonomicznych) czynników na satysfakcje klientów usług on-line. Z pilotażowego zastosowania metodyki wynika możliwość przeniesienia w znacznym zakresie metod badawczych z obszaru interakcji człowiek-komputer (HCI) do projektowania i doskonalenia usług on-line.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Problemy Zarządzania
pages 164 - 176,
ISSN: 1644-9584 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Sikorski M.: Badania użyteczności usług on-line: pozainformatyczne determinanty satysfakcji klienta// Problemy Zarządzania. -., nr. [zeszyt specjalny] (2011), s.164-176
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 245 times