HCI and the economics of user experience - Publication - Bridge of Knowledge

Search

HCI and the economics of user experience

Abstract

Rodział przezentuje możliwości rozwinięcia zakresu tradycyjnych badań HCI (Human-Computer Interaction) o zagadnienia ekonomiczne, związane z jakością usług on-line, postrzeganą przez użytkownika/klienta. Praca zawiera modele jakości usług on-line oparte na elementach marketingu relacji i na wykorzystaniu ekonomicznych determinant zachowań konsumenckich w usługach on-line. Rozdział prezentuje modele projektowania i rozwoju przykładowych usług on-line oraz związki tych modeli z badaniami w zakresie komunikacji człowiek-komputer oraz jakości użytkowwej systemów interaktywnych.

Citations

  • 7

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Title of issue:
Maturing usability : quality in software, interaction and value strony 318 - 343
Language:
English
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Sikorski M.: HCI and the economics of user experience// Maturing usability : quality in software, interaction and value/ ed. editors Effie Law, Ebba Hvannberg, Gilbert Cockton. London: Springer-Verlag, 2008, s.318-343
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.1007/978-1-84628-941-5_14
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 120 times

Recommended for you

Meta Tags