Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych

Abstract

Nie ma wątpliwości, że wielu polskich świadczeniodawców usług zdrowotnych korzysta z Internetu do komunikowania się z pacjentami. Jednocześnie chcą oni stworzyć wizerunek marki jako bardziej nowoczesnej i atrakcyjnej. Elektroniczna komunikacja marketingowa (szczególnie serwisy informacyjne, serwisy społecznościowe, blogi, fora, microblogi, wyszukiwarki, marketing mobilny) ma coraz większe znaczenie w marketingu usług medycznych, ponieważ pacjenci są coraz bardziej aktywni w obszarze swojego zdrowia. Zastosowanie elektronicznych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanej na przyciągnięcie większej liczby pacjentów jest ograniczane przez prawo polskie. Artykuł przedstawia część wyników badań jakościowych. Zogniskowane wywiady grupowe przeprowadzono w celu wsparcia oceny między innymi narzędzi promocji usług medycznych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 332 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie no. XIV, edition z.10 cz.1, pages 31 - 40,
ISSN: 1733-2486
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Elektroniczne instrumenty komunikacji marketingowej w marketingu usług medycznych// Przedsiębiorczość i Zarządzanie. -Vol. XIV., iss. z.10 cz.1 (2013), s.31-40
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 357 times

Recommended for you

Meta Tags