Badanie płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych za pomocą modeli wielorównaniowych na przykładzie DCT
Abstract
Praca prezentuje dalszy ciąg badań autorów nad problemem płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych na przykładzie DTC. W opracowaniu zaproponowano metodę, wykorzystującą modele wielorównaniowe do badania płynności operacyjnej terminali w relacji transshipment oraz feeder. W rozwiązaniu problemu posłużono się programem GRETL.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Lądowo-morskie systemy transportowe: Wybrane zagadnienia strony 59 - 85
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Zadrąg R., Pac B.: Badanie płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych za pomocą modeli wielorównaniowych na przykładzie DCT// Lądowo-morskie systemy transportowe: Wybrane zagadnienia/ ed. Dąbrowski J., Miklińska J., Nowosielski T. Gdańsk : Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2015, s.59-85
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times