Bodźce motywujące pracowników wdrażających nowe produkty i ich stosowanie - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Bodźce motywujące pracowników wdrażających nowe produkty i ich stosowanie

Abstract

W artykule przedstawiono przegląd bodźców motywujących pracowników zaangażowanych we wdrażanie nowych produktów oraz określenie stopnia ich stosowania przez przedsiębiorstwa.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Finanse, marketing i zarządzanie wobec problemów i nowych wyzwań w gospodarce strony 49 - 60
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Bodźce motywujące pracowników wdrażających nowe produkty i ich stosowanie// Finanse, marketing i zarządzanie wobec problemów i nowych wyzwań w gospodarce/ ed. Uniwersytet Szczeciński. Szczecin: Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006, s.49-60
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 96 times

Recommended for you

Meta Tags