Abstrakt
W artykule przedstawiono przegląd bodźców motywujących pracowników zaangażowanych we wdrażanie nowych produktów oraz określenie stopnia ich stosowania przez przedsiębiorstwa.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Finanse, marketing i zarządzanie wobec problemów i nowych wyzwań w gospodarce strony 49 - 60
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Bodźce motywujące pracowników wdrażających nowe produkty i ich stosowanie// Finanse, marketing i zarządzanie wobec problemów i nowych wyzwań w gospodarce/ ed. Uniwersytet Szczeciński. Szczecin: Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006, s.49-60
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Synthesis of conjugates of MDP and nor-MDP linked to tuftsin derivatives as potential immunomodulators
- K. Dzierzbicka,
- A. Wardowska,
- M. Kukowska-Kaszuba
- + 1 autorów
2008