Abstract
Jak wynika z wielu danych, sprzedaż artykułów z koszyka kosmetyczno-chemicznego rośnie zarówno wartościowo, jak i ilościowo każdego roku. Wzrostu nie zahamowała inflacja ani rosnące ceny produktów. Wynika to ze zmian społecznych i zmieniającego się stylu życia konsumentów, którzy zdążyli przywyknąć do wielu nowych rutyn pielęgnacyjnych i higienicznych. Dużą grupę tych produktów stanowią również aerozole, których znaczenie wciąż rośnie ze względu na niezliczone możliwości, jakie oferują. Można jednak zauważyć, że niektóre trendy, szczególnie te globalne, mają duży wpływ na rozwój nowych koncepcji produktów. Konsumenci sięgają po produkty mniejsze, bardziej poręczne, a zarazem przystępne cenowo. Ponadto zrównoważony rozwój i funkcjonalność stały się kluczowymi kryteriami zakupu. Z tego powodu innowacyjność produktów będzie odgrywać kluczową rolę w reagowaniu na zmieniające się potrzeby klientów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Świat Przemysłu Kosmetycznego
pages 106 - 108,
ISSN: 2081-089X - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2025
- Bibliographic description:
- Piotrowski N.: Design blisko użytkownika - jak potrzeby kształtują lepsze produkty// Świat Przemysłu Kosmetycznego -,iss. 1 (2025), s.106-108
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 0 times