Abstract
W niniejszym opracowaniu autorzy zaprezentowali podstawowe aspekty usług edukacyjnych. Dokonano charakterystyki podstaw zarządzania jakością w tym sektorze, jak również poddano analizie role klientów oraz głównych grup interesariuszy w doskonaleniu jakości usług edukacyjnych. Podstawową częścią niniejszego opracowania jest charakterystyka Indeksu Wyceny Rynkowej Absolwenta, któy może okazać się pomocny w pomiarze wyniku działalności instytucji akademickiej
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Uwarunkowania sukcesu organizacji strony 274 - 288
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Szefler J., Zieliński G.: Doskonalenie jakości usług edukacyjnych poprzez ocenę wyniku działalności instytucji akademickiej// Uwarunkowania sukcesu organizacji/ ed. Czubasiewicz H., Mokwa Z., Walentynowicz P. Gdańsk: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013, s.274-288
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 97 times