Doświadczenie jako wartość dla klienta - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Doświadczenie jako wartość dla klienta

Abstract

Marketing doświadczeń opiera się na przekonaniu, że oprócz produktu i usługi konieczne jest wyodrębnienie dodatkowej wartości, jaką jest niepowtarzalne doświadczenie, spełniające racjonalne i emocjonalne oczekiwania nabywcy. Autorka opisuje rolę doświadczeń w kształtowaniu postaw konsumenckich oraz budowaniu satysfakcji i lojalności klienta. Omawia również zasady służące projektowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE pages 55 - 61,
ISSN: 1896-656X
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Dembicka A.: Doświadczenie jako wartość dla klienta// KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE. -., iss. 3 (2009), s.55-61
Sources of funding:
  • Statutory activity/subsidy
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 122 times

Recommended for you

Meta Tags