Inżynieria doświadczenia w systemie marketingu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Inżynieria doświadczenia w systemie marketingu

Abstract

Nowym paradygmatem marketingu stało się ostatnio doświadczenie. Stanowi ono ważny element wartości dla klienta. Doświadczenie i osobisty rozwój są dla niego ważniejsze niż sama konsumpcja dóbr. Inżynieria może stanowić kanwę dla teoretycznych podstaw nowego paradygmatu, jakim jest doświadczenie. Prrojektowanie, przetwarzanie, eksploatowanie i utylizowanie mogą być ważnymi obszarami działań marketingowych i doświadczeń klientów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing. Ujęcie relacyjne strony 9 - 29
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Daszkowska M.: Inżynieria doświadczenia w systemie marketingu// Marketing. Ujęcie relacyjne/ ed. ed. Magdalena Brozowska-Woś. Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.9-29
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags