Marketing relacji : zastosowanie marketingu relacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing relacji : zastosowanie marketingu relacji

Abstract

W podrozdziale opisano warunki implementacji marketingu relacji w przedsiębiorstwie. Zwrócono między innymi uwagę na strukturę organizacyjną, system dostarczania klientom wartości oraz branżę, w której działa firma. Wskazano również na korzyści wynikające z zastosowania działań marketingu relacji w firmie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing : ujęcie systemowe strony 176 - 179
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Drapińska A.: Marketing relacji : zastosowanie marketingu relacji// Marketing : ujęcie systemowe/ ed. pod red. Marianny Daszkowskiej. Gdańsk: Wydaw. Politechniki Gdańskiej, 2005, s.176-179
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 176 times

Recommended for you

Meta Tags