Filozofia codzienności a wyzwania pedagogiki społecznej- na przykładzie badań nad młodzieżą gimmnazjalną
Abstract
Artykuł jest próbą interpretacji filozofii codzienności M. Szyszkowskiej w kontekście codziennych działań podejmowanych przez młodziez gimnazjalną z terenu woj. pomorskiego. Działań takich jak plany na przyszłość, wiedza, system wartości czy ocena otaczającej rzeczywistości.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Kultura i Edukacja
pages 61 - 73,
ISSN: 1230-266X - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Bykowski P.: Filozofia codzienności a wyzwania pedagogiki społecznej- na przykładzie badań nad młodzieżą gimmnazjalną// Kultura i edukacja. -., nr. Nr 4 (78) (2010), s.61-73
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 217 times