Filozofia codzienności a wyzwania pedagogiki społecznej- na przykładzie badań nad młodzieżą gimmnazjalną - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Filozofia codzienności a wyzwania pedagogiki społecznej- na przykładzie badań nad młodzieżą gimmnazjalną

Abstract

Artykuł jest próbą interpretacji filozofii codzienności M. Szyszkowskiej w kontekście codziennych działań podejmowanych przez młodziez gimnazjalną z terenu woj. pomorskiego. Działań takich jak plany na przyszłość, wiedza, system wartości czy ocena otaczającej rzeczywistości.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Kultura i Edukacja pages 61 - 73,
ISSN: 1230-266X
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Bykowski P.: Filozofia codzienności a wyzwania pedagogiki społecznej- na przykładzie badań nad młodzieżą gimmnazjalną// Kultura i edukacja. -., nr. Nr 4 (78) (2010), s.61-73
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 213 times

Recommended for you

Meta Tags