Abstract
Skuteczne nauczanie marketingu w polskich uczelniach jest niezwykle trudnym i złożonym procesem. Marketing w swej naturze jest ściśle związany z praktyką gospodarczą. Absolwent szkoły wyższej powinien - oprócz kompleksowej wiedzy teoretycznej - być przygotowany do rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych. Pozyskanie praktycznych umiejętności wykorzystania wiedzy zdobywanej w toku studiów oraz rozwinięcie umiejętności organizacyjnych i interpersonalnych, umożliwia aktywne członkowstwo w kole naukowym. Może ono pełnić istotną rolę w procesie dydaktyki marketingu.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing. Szkolnictwo i nauczanie strony 29 - 44
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E., Nagucka E.: Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu// Marketing. Szkolnictwo i nauczanie/ ed. ed. Anna Drapińska Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.29-44
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 98 times