Abstract
W pracy przedstawiono wpływ megatrendów na rozwój marketingu usług w latach 70-tych pojawił się branżowy marketing usług (np. bankowy, turystyczny, medyczny), w roku 1975 - marketing usług profesjonalistycznych, w latach 80 tych- sektoralny marketing usług, zaś w 1985 - marketing relacji. Przedmiotem rozważań jest charakterystyka w/w rodzajów marketingu usług.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie. strony 289 - 297
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Daszkowska M.: Kierunki rozwoju marketingu usług.// Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie./ ed. L. Żabiński, K. Śliwińska. Warszawa: PWE, 2002, s.289-297
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 233 times