Kierunki rozwoju marketingu usług. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kierunki rozwoju marketingu usług.

Abstract

W pracy przedstawiono wpływ megatrendów na rozwój marketingu usług w latach 70-tych pojawił się branżowy marketing usług (np. bankowy, turystyczny, medyczny), w roku 1975 - marketing usług profesjonalistycznych, w latach 80 tych- sektoralny marketing usług, zaś w 1985 - marketing relacji. Przedmiotem rozważań jest charakterystyka w/w rodzajów marketingu usług.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie. strony 289 - 297
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Daszkowska M.: Kierunki rozwoju marketingu usług.// Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie./ ed. L. Żabiński, K. Śliwińska. Warszawa: PWE, 2002, s.289-297
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 233 times

Recommended for you

Meta Tags