Abstrakt
W pracy przedstawiono wpływ megatrendów na rozwój marketingu usług w latach 70-tych pojawił się branżowy marketing usług (np. bankowy, turystyczny, medyczny), w roku 1975 - marketing usług profesjonalistycznych, w latach 80 tych- sektoralny marketing usług, zaś w 1985 - marketing relacji. Przedmiotem rozważań jest charakterystyka w/w rodzajów marketingu usług.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie. strony 289 - 297
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Daszkowska M.: Kierunki rozwoju marketingu usług.// Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie./ ed. L. Żabiński, K. Śliwińska. Warszawa: PWE, 2002, s.289-297
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 233 razy