Abstrakt
Omówiono istotę innowacji, proces ich tworzenia i rozwoju. Przedstawiono relacje innowacje - marketing. Wymieniono układy, w których przebiegają procesy rozwoju innowacji oraz wykorzystanie marketingu relacji w rozwoju innowacji.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Ekspansja czy regres marketingu? strony 17 - 25
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Daszkowska M., Koszałka J.: Innowacje jako źródło ekspansji marketingu relacji// Ekspansja czy regres marketingu?/ ed. red. nauk. Elżbieta Duliniec [et al.]. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006, s.17-25
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy