prof. dr hab. Marianna Daszkowska
Zatrudnienie
Kontakt dla biznesu
- Lokalizacja
- Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk
- Telefon
- +48 58 348 62 62
- biznes@pg.edu.pl
Kontakt
- mardaszk@pg.edu.pl
Wybrane publikacje
-
Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)
W artykule zaprezentowano kompetencje pracowników ds. marketingu. Przedstawiono je z punktu widzenia studenta, na podstawie przeprowadzonych badań. Wskazano na takie zagadnienia jak: cechy osobowe, otwartość specjalisty, stosunek do zasad etycznych, rodzaj wiedzy i jej interdyscyplinarny charakter. Dokonano także oceny nabytych umiejętności w trakcie zajęć z Podstaw marketingu. Zweryfikowano opinię studentów na temat marketingu...
-
Inżynieria doświadczenia w systemie marketingu
Nowym paradygmatem marketingu stało się ostatnio doświadczenie. Stanowi ono ważny element wartości dla klienta. Doświadczenie i osobisty rozwój są dla niego ważniejsze niż sama konsumpcja dóbr. Inżynieria może stanowić kanwę dla teoretycznych podstaw nowego paradygmatu, jakim jest doświadczenie. Prrojektowanie, przetwarzanie, eksploatowanie i utylizowanie mogą być ważnymi obszarami działań marketingowych i doświadczeń klientów.
-
Ocena skuteczności zarządzania polską marką
Przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące zarządzania polską marką. są to przede wszystkim elementy wartości marki oraz jej tożsamości. problemy omówiono na przykładzie firmy wedel, która skutecznie zarządza swoją marką od ponad 150 lat.
wyświetlono 1062 razy