Abstrakt
W artykule zaprezentowano kompetencje pracowników ds. marketingu. Przedstawiono je z punktu widzenia studenta, na podstawie przeprowadzonych badań. Wskazano na takie zagadnienia jak: cechy osobowe, otwartość specjalisty, stosunek do zasad etycznych, rodzaj wiedzy i jej interdyscyplinarny charakter. Dokonano także oceny nabytych umiejętności w trakcie zajęć z Podstaw marketingu. Zweryfikowano opinię studentów na temat marketingu po zakończeniu zajęć. Na końcu opracowania przedstawiono wady i zalety wykorzystywanej w trakcie prowadzonych zajęć metody projektu.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe strony 421 - 428
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A., Daszkowska M., Gołąb-Andrzejak E.: Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)// Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe/ ed. ed. Szczepan Figiel Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010, s.421-428
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 138 razy