Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów) - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)

Abstract

W artykule zaprezentowano kompetencje pracowników ds. marketingu. Przedstawiono je z punktu widzenia studenta, na podstawie przeprowadzonych badań. Wskazano na takie zagadnienia jak: cechy osobowe, otwartość specjalisty, stosunek do zasad etycznych, rodzaj wiedzy i jej interdyscyplinarny charakter. Dokonano także oceny nabytych umiejętności w trakcie zajęć z Podstaw marketingu. Zweryfikowano opinię studentów na temat marketingu po zakończeniu zajęć. Na końcu opracowania przedstawiono wady i zalety wykorzystywanej w trakcie prowadzonych zajęć metody projektu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe strony 421 - 428
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Drapińska A., Daszkowska M., Gołąb-Andrzejak E.: Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)// Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe/ ed. ed. Szczepan Figiel Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010, s.421-428
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 138 times

Recommended for you

Meta Tags