Abstract
W artykule przedstawiono wyniki badań doświadczalnych nad wpływem nastawianej wydajności pompy cieczy na strumień odbieranego ciepła w silniku spalinowym. Wykorzystano hamownię silnikową z silnikiem o zapłonie iskrowym o objętości skokowej 1.8 dm^3. Przyjęto obciążenia silnika oporami ruchu samochodu na biegu bezpośrednim.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- XIX International Symposium : Research-Education-Technology : proceedings, Bremen, September 24th - 25th, 2009 strony 167 - 170
- Language:
- English
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Kneba Z.: Heat transfer to car engine cooling system - influence of coolant flow through engine block// XIX International Symposium : Research-Education-Technology : proceedings, Bremen, September 24th - 25th, 2009/ ed. ed. S. Smolen. - Hochschule Bremen University of Applied Sciences; Institut fur Energietechnik. Bremen: Hochschule Bremen, 2009, s.167-170
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 80 times