Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań doświadczalnych nad wpływem nastawianej wydajności pompy cieczy na strumień odbieranego ciepła w silniku spalinowym. Wykorzystano hamownię silnikową z silnikiem o zapłonie iskrowym o objętości skokowej 1.8 dm^3. Przyjęto obciążenia silnika oporami ruchu samochodu na biegu bezpośrednim.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- XIX International Symposium : Research-Education-Technology : proceedings, Bremen, September 24th - 25th, 2009 strony 167 - 170
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Kneba Z.: Heat transfer to car engine cooling system - influence of coolant flow through engine block// XIX International Symposium : Research-Education-Technology : proceedings, Bremen, September 24th - 25th, 2009/ ed. ed. S. Smolen. - Hochschule Bremen University of Applied Sciences; Institut fur Energietechnik. Bremen: Hochschule Bremen, 2009, s.167-170
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 80 razy