Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych

Abstract

W referacie przedstawiona została istota innowacji w funkcjonowaniu banków komercyjnych na rynku polskim. Na podstawie danych statystycznych przeprowadzona została analiza poziomu innowacyjności banków i innych instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. W pracy zidentyfikowane zostały również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych. Innowacje w tekście zostaną potraktowane jako czynnik ściśle związany z realizowaną strategią marketingową, dlatego też cel opracowania sformułowany został jako: identyfikacja znaczenia innowacji w działalności marketingowej banków komercyjnych funkcjonujących w Polsce oraz przedstawienie ich zróżnicowania przedmiotowego.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Logistyka pages 883 - 890,
ISSN: 1231-5478
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Czerwiński B.: Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.883-890
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 137 times

Recommended for you

Meta Tags