Abstract
W referacie przedstawiona została istota innowacji w funkcjonowaniu banków komercyjnych na rynku polskim. Na podstawie danych statystycznych przeprowadzona została analiza poziomu innowacyjności banków i innych instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. W pracy zidentyfikowane zostały również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych. Innowacje w tekście zostaną potraktowane jako czynnik ściśle związany z realizowaną strategią marketingową, dlatego też cel opracowania sformułowany został jako: identyfikacja znaczenia innowacji w działalności marketingowej banków komercyjnych funkcjonujących w Polsce oraz przedstawienie ich zróżnicowania przedmiotowego.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Logistyka
pages 883 - 890,
ISSN: 1231-5478 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Czerwiński B.: Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.883-890
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 137 times