Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych

Abstract

W artykule przedstawiono istotę innowacji w usługach finansowych. Na podstawie danych statystycznych dokonano analizy poziomu innowacyjności instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje marketingowe jako wpływające w sposób bezpośredni na działalność marketingową instytucji finansowych. Przedstawiono podstawowe kategorie innowacji marketingowych. W pracy zidentyfikowano również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 17 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing pages 156 - 168,
ISSN: 2081-3430
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Czerwiński B.: Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych// Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. -., nr. 10(59) (2014), s.156-168
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 128 times

Recommended for you

Meta Tags