Abstract
W artykule przedstawiono istotę innowacji w usługach finansowych. Na podstawie danych statystycznych dokonano analizy poziomu innowacyjności instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje marketingowe jako wpływające w sposób bezpośredni na działalność marketingową instytucji finansowych. Przedstawiono podstawowe kategorie innowacji marketingowych. W pracy zidentyfikowano również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 17 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
pages 156 - 168,
ISSN: 2081-3430 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Czerwiński B.: Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych// Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. -., nr. 10(59) (2014), s.156-168
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 128 times