ISSN:
eISSN:
Publisher:
Disciplines
(Field of Science):
- economics and finance (Social studies)
Ministry points: Help
Year | Points | List |
---|---|---|
Year 2024 | 40 | Ministry scored journals list 2024 |
Year | Points | List |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministry scored journals list 2024 |
2023 | 40 | Ministry Scored Journals List |
2022 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2021 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2020 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2019 | 40 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2018 | 13 | B |
2017 | 13 | B |
2016 | 13 | B |
2015 | 13 | B |
2014 | 8 | B |
2013 | 8 | B |
2012 | 9 | B |
2011 | 9 | B |
Model:
Impact Factor:
Publishing policy:
- License
- COPYRIGHT
- Information on publishing policy
- http://pefim.wne.sggw.pl/czasopismo/Regulamin_PEFIM.pdf open in new tab
- Information on the conditions of self-archiving
- n/a
- Is self-archiving allowed by the journal?
- No
- Information on research data policy
- n/a
- Months of embargo
- no embargo
- Additional information
- Type of model: Gratis Open Access (Bronze Open Access).
Papers published in journal
Filters
total: 5
Catalog Journals
Year 2015
-
Osoby starsze wobec innowacyjnych form świadczenia usług ubezpieczeniowych
PublicationPrzedmiotem zainteresowania badawczego w niniejszym tekście są usługi ubezpieczeniowe świadczone z wykorzystaniem innowacyjnych środków komunikacji: Internetu lub telefonu. W artykule skoncentrowano się na osobach powyżej 50 roku życia, szczególnie narażonych na zjawisko wykluczenia cyfrowego. Na podstawie przeglądu literatury sformułowano hipotezę badawczą: Cechy społeczno – demograficzne osób powyżej 50 roku życia wpływają na ich...
Year 2014
-
Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych
PublicationW artykule przedstawiono istotę innowacji w usługach finansowych. Na podstawie danych statystycznych dokonano analizy poziomu innowacyjności instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje marketingowe jako wpływające w sposób bezpośredni na działalność marketingową instytucji finansowych. Przedstawiono podstawowe kategorie innowacji...
Year 2013
-
Challenges of branding and marketing of clusters
PublicationClusters have proved to be powerful engine s of economic development in the European Union. Clusters and their stakehol ders can derive many benefits fr om a strong cluster brand. However, they face numerous branding and marketing challenges. Specifics of clusters, such as multiple stakeholders, make it difficult to forge a strong brand identity. This paper addresses the need to develop a cluster specific approach to branding and...
-
Pomiar lojalności klientów - wybrane wskaźniki
PublicationSytuacja na rynkach sprawia, że konieczne jest konkurowanie poprzez dbałość o satysfakcję i lojalność klientów. Wymaga to od przedsiębiorstw podejmowania wielu działań, ale także monitorowania ich rezultatów. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych metod mierzenia lojalności klientów. Skoncentrowano się na wskaźnikach satysfakcji takich jak CSI, ACSI, EPSI, a także wskaźnikach lojalności, ujmujących różne aspekty tego zjawiska...
-
Possibilities of applying standard tools of promotion in place marketing
PublicationThe purpose of this article is to present the tools of promotion that can be used by local government units in the developing and implementing of marketing strategies. The article evaluates a set of four basic tools of promotion comprising advertising, public relations and publicity, sales promotion and personal selling. This group was supplemented by direct marketing, presented from the point of view of communication via the Internet.
seen 1045 times