Innowacje w wymiarach jakości usług zdrowotnych w percepcji pacjentów przychodni publicznej opieki zdrowotnej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Innowacje w wymiarach jakości usług zdrowotnych w percepcji pacjentów przychodni publicznej opieki zdrowotnej

Abstract

W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty związane z doskonaleniem jakości usług zdrowotnych. Omówiona została specyfika usług zdrowotnych wraz ze specyficznym podejściem do jakości tego typu branży. Autor zaprezentował także główne wymiary jakości usług a następnie dla tak zidentyfikowanych wymiarów zaprezentowane zostały badania przeprowadzone w odniesieniu do głównej grupy interesariuszy jaką są pacjenci podmiotów leczniczych. Badania dotyczyły percepcji dotychczasowych innowacji, a także innowacji oczekiwanych przez pacjentów w odniesieniu do poszczególnych wymiarów jakości usługi zdrowotnej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 6 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU pages 127 - 134,
ISSN: 1899-3192
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Zieliński G.: Innowacje w wymiarach jakości usług zdrowotnych w percepcji pacjentów przychodni publicznej opieki zdrowotnej// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 457 (2016), s.127-134
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 69 times

Recommended for you

Meta Tags