Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym

Abstract

W artykule zostały zaprezentowane podstawowe aspekty dotyczące jakości usług zdrowotnych. Autor odniósł się do głównych grup interesariuszy tego typu usług, a nastepnie zaprezentował model powiązań pomiędzy tego typu grupami a pacjentem. Zaprezentowane zostały także badania związane z głównymi determinantami jakości usług zdrowotnych w percepcji pacjentów, odnosząc się jednocześnie do ich oczekiwań względem poszczególnych grup interesariuszy

Cite as

Full text

download paper
downloaded 54 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego pages 273 - 283,
ISSN: 2450-7733
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Zieliński G.: Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym// STUDIA I PRACE WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH I ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO. -., nr. 39, t. 2 (2015), s.273-283
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 105 times

Recommended for you

Meta Tags