Abstract
W artykule zostały zaprezentowane podstawowe aspekty dotyczące jakości usług zdrowotnych. Autor odniósł się do głównych grup interesariuszy tego typu usług, a nastepnie zaprezentował model powiązań pomiędzy tego typu grupami a pacjentem. Zaprezentowane zostały także badania związane z głównymi determinantami jakości usług zdrowotnych w percepcji pacjentów, odnosząc się jednocześnie do ich oczekiwań względem poszczególnych grup interesariuszy
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 56 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
pages 273 - 283,
ISSN: 2450-7733 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym// STUDIA I PRACE WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH I ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO. -., nr. 39, t. 2 (2015), s.273-283
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 106 times