Innowacyjność usług i metody jej pomiaru - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Innowacyjność usług i metody jej pomiaru

Abstract

Koncentrowanie rozważań teoretycznych i badawczych na innowacjach w przemyśle oraz niewystarczająca uwaga skierowana na innowacje w usługach stały się impulsem do podjęcia tematu innowacji w usługach. W artykule autorzy podjęli się zadania przedstawienia wybranych metod pomiaru innowacji z proponowanymi modyfikacjami na potrzeby polskiego sektora usługowego.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Współczesny marketing : trendy, działania strony 547 - 554
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Daszkowska M., Czerwiński B.: Innowacyjność usług i metody jej pomiaru// Współczesny marketing : trendy, działania/ ed. red. nauk. Genowefa Sobczyk. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.547-554
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 117 times

Recommended for you

Meta Tags