Abstract
W artykule opisano kluczowe teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw, specyfikę internacjonalizacji firm z branż high-tech, przede wszystkim ich wczesną i szybką internacjonalizację, motywy i uwarunkowania oraz wybrane modele internacjonalizacji. W podsumowaniu wskazano na dalsze kierunki badań
Citations
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 56 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.7172/1644-9584.56.4
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Problemy Zarządzania
no. 13,
pages 68 - 81,
ISSN: 1644-9584 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Daszkiewicz N.: Internacjonalizacja przedsiębiorstw z branż high-tech// Problemy Zarządzania. -Vol. 13., nr. 4(56) (2015), s.68-81
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.7172/1644-9584.56.4
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 181 times