Abstrakt
W artykule opisano kluczowe teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw, specyfikę internacjonalizacji firm z branż high-tech, przede wszystkim ich wczesną i szybką internacjonalizację, motywy i uwarunkowania oraz wybrane modele internacjonalizacji. W podsumowaniu wskazano na dalsze kierunki badań
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 52 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.7172/1644-9584.56.4
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Problemy Zarządzania
nr 13,
strony 68 - 81,
ISSN: 1644-9584 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N.: Internacjonalizacja przedsiębiorstw z branż high-tech// Problemy Zarządzania. -Vol. 13., nr. 4(56) (2015), s.68-81
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.7172/1644-9584.56.4
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 175 razy